vrijdag 10 september 2010

Miss Muffin houdt zich bezig

Welkom op mijn kleine stekje in blogland. Alweer een avontuur waarin ik mezelf begeef. (oftewel gesleurd door een zeker plutomeisje) De tijd zal het uitwijzen als ik me thuisvoel in dit digitale wereldje.

Alles wat me bezighoudt (of toch bijna alles) en die voor jullie misschien interessant is, komt hier. In heel diverse categoriĆ«n, want wat me bezig houdt is te veel om op te sommen. Daarom probeer ik het ook niet. 

Wel een eerste tipje van de sluier, want vandaag was ik zoals altijd druk in de weer. Het was weer pakjestijd. Na een drukke (her)examen periode voor Plutomeisje vond ik het nodig om weer eens van mijn geliefde momentjes van pakjes uitdelen te houden. Op de rommelmarkt in Grammene, die trouwens gigantisch is, had ik een cupcakestand gevonden en een mosterdpotje in de vorm van een tomaat. Het klinkt natuurlijk niet echt super maar het is iets waar ik ze zeker blij mee zou kunnen maken. Misschien dat een foto wel opheldering kan bieden. Jammer dat de items nu al op bestemming zijn. Een por in de juiste richting kan waarschijnlijk wel voor foto's zorgen.
Kortom, het geschenk werd met veel dankbaarheid onthaald en zo werd ook de pakjesgeefster tevreden gesteld.

Samen met Plutomeisje vond ik mijn weg terug naar de Gentse Ikea. Na veel ge 'ooh, ik wil dat' en 'dat ziet er toch niet stevig uit', kwamen we aan bij de plantenafdeling (samen met de stofjes, mijn favoriete ikea-onderdeel). Om daar tot de constatatie te komen dat mijn favoriete Papaja bloempot nu in een afgrijnselijke serie kleuren verkrijgbaar is en de zachte taupe/bruine, geelgroene en groene, niet meer te verkrijgen zijn. Ik heb niets tegen koningsblauw, maar in godsnaam, geen enkele plant ziet er goed uit in zo'n pot. Men zou er terstond depressief van worden. Hopelijks komen er mooiere kleurtjes bij of de oude terug.

Nu opnieuw achter mijn beste vriend, mijn Lewenstein Compacta 70 (mijn ma's naaimachine) en opnieuw wat verder stikken voor de webwinkel van www.rattitude.be. Kvoel mij in een heerlijke roze modus vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten