donderdag 14 oktober 2010

Viert het startschot van het mandarijntjes seizoen

Nu de pruimentijd gedaan is (of toch geen echt super vruchten meer aflevert) verheug ik mij op het feit dat mijn favoriete oranje vrucht (en nee de mango is niet volledig oranje dus die telt niet) weer terug is. Sinaasappelen blijven voor mij een mysterie, hoe in godsnaam kan je die fatsoenlijk opeten?

Nu, met mandarijntjes heb ik dat probleem dus helemaal niet. Dus yay voor de mandarijnen. Vandaag 3 kilo gekocht en al meteen in de auto enkele billetjes gesnackt. Voel mij ook minder schuldig als ik een mandarijn eet in plaats van een mango. Want mandarijntjes komen van zo ver niet en veroorzaken zo minder vervuiling. Niets gaat natuurlijk boven een oerdegelijke vlaamse peer (en mijn liefde voor peren is allomgekend) en Belgische pruimen. Al laat ik me ook graag eens gaan aan een franse eierpruim. Mmm

Yay voor mijn leven met meer fruit! Yay voor mijn minder bezwaard geweten! En mmm mandarijntjes...

Nu nog die vervelende link tussen mandarijntjes en de sint uit mijn hoofd zien te bannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten